Pages

Powered by Blogger.

Wednesday, March 28, 2012

Assalamualaikum semua

Akhir post aku pasal berbuka puasa maksudnya waktu bulan Ramadhan 1432 hijrah tahun lepas. Dah dekat 7 bulan dah blog aku ni sunyi tanpa sebarang update. 

Kesian kepada pembaca setia blog aku (perasan kononnya adalah orang baca blog aku ni.hahaha) mesti diaorang tertunggu-tunggu berita terbaru tentang akukan. Maafkan saya kerana kesibukan kerja yang terlampau sangat. 

Mulai hari ini niat di hati ingin kembali menulis di dalam blog buruk ini.Kadang-kadang ada benda yang susah nak cerita dengan orang tapi kita nak share jugakan so bloglah yang menjadi mangsa.hehe.

Setakat ini sahaja post buat masa hari ini.Jumpa di post yang alain ek.

Salam sayang untuk semua :)

No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

About