Pages

Powered by Blogger.

Saturday, April 4, 2015

Madu Quad

.
Saya menjual Madu Quad yang diimport dari Hutan Bima, Indonesia. Sekarang ini sudah masuk botol kedua untuk saya makan sendiri. Rasanya sedap. Anak & isteri juga suka makan.
.
Khasiat, maklumat & harga mengenai Madu Quad boleh dilihat sendiri pada gambar-gambar yang saya sertakan. Anda boleh teliti terlebih dahulu untuk mendapatkan kefahaman yang jelas.
.
Alhamdulillah sambutan dari sahabat serta kenalan sangat menggalakkan. Cuba sekali pasti nak lagi. Saya pasti.
.
Madu merupakan makanan sunnah. Makanan yang digemari oleh Rasulullah SAW.
"Gunakan semacam 2 jenis ubat iatu Al-Quran dan Madu" - Hadis Riwayat Bukhari.
.
Jika berminat untuk mencuba, sila hubungi saya menerusi whatapp di talian :
012-3335615
012-3335615
012-3335615
.
---------------------------------------------------------------------
.
Sekiranya anda berminat untuk berniaga atau menjadi Agen, kita boleh berbincang dengan lebih lanjut. Agen yang serius sahaja.
.
Pesan sifu saya yang stylo, bermula kecil dan bermula betul. Pasti akan berhasil. In shaa Allah. Kita berusaha.
.
Promosi Istimewa.
FREE POSTAGE untuk pembelian 500gram & 900gram.
Manakala pembelian 180gram postage sebanyak RM6.00 sahaja.
.












No comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

About